Müügitingimused
1. Müügitingimuste kehtivus
- Müügitingimused kehtivad Forme.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja RNR SIM OÜ (edaspidi Forme.ee) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
- Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Forme.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
- Forme.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse Forme.ee veebilehel.
2. Hinnainfo
- Kõik Forme.ee veebipoes toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.
- Alates 50 € on kauba kohaletoimetamine Eesti piires tasuta.
- Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (24 tundi pärast tellimuse vormistamist).
- Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja Forme.ee vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
- Forme.ee jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse Forme.ee veebilehel.
3. Tellimuse vormistamine
- Toodete tellimiseks leidke sobivad tooted ja lisage need ostukorvi. Oma ostukorvi sisu saate vaadata, kui vajutate veebilehe päises või paremas küljes asuvale ostukorvi ikoonile.
- Enne tellimuse vormistamist palume valida paki kohaletoimetamiseks sobilik tarneviis.
- Tellimuse vormistamiseks vajutage nupule „vormista tellimus“. Kui olete juba Forme.ee veebikaubamaja registreeritud kasutaja, siis logige kontole sisse. Kui tellite tooteid esimest korda, siis vajutage „uus klient“ ja sisestage kontaktandmed.
- Tellimuse kinnitamiseks vajutage nupule „tellin ja tasun“. Seejärel vormistatakse teile ettemaksuarve, mille saate tasuda kohe krediitkaardiga, pangalingi kaudu või pangaülekandega. Tellimuse kinnitus ja arve koopia saadetakse teie e-posti aadressile. Tellimuste ajalugu ja arveid on võimalik hallata „Minu konto“ ikooni alt.
- Tooted postitame teile pärast arve tasumist.
4. Müügilepingu jõustumine
- Klient seob ennast tellimuse ja selle eest tasumisega pärast vajutamist nupule „tellin ja tasun”.
- Müügileping jõustub hetkest, kui tellimuse kogusumma on laekunud RNR SIM OÜ arveldusarvele.
5. Kohaletoimetamine
- Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib Forme.ee tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele.
- Tööpäevadel enne 12.00 esitatud ja makstud tellimused saate kätte juba järgmisel päeval või vastavalt tootekaardile märgitud tarneajale. Saartel võib kohaletoimetamine aega võtta kuni 3 päeva. Juhul kui mingil põhjusel saadetis viibib, lepib Forme.ee klienditugi Kliendiga kokku sobiva tarneaja.
- Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.
- Forme.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Forme.ee ei saanud mõjutada ega ette näha.
6. Tagastamisõigus
- Forme.ee veebipoest ostetud toodetele kehtib alates kauba kättesaamisest 14-päevane tagastamisõigus. Juhul kui e-poest tellitud toode Kliendile ei sobi, võib ta selle põhjendusi esitamata e-kauplusesse tagastada.
- Kauba tagastamiseks kirjutage e-kiri aadressile info@forme.ee.
- Ostetud toode tuleb tagastada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates toote tagastamise avalduse esitamist.
- Tagastamisõigus ei kehti tagastamatutele toodetele nagu keha-, käte-, juuksehooldus-, nahakosmeetika. Tagastatavad tooted peaksid olema kasutamata ja pakend terve ja kahjustamata.
- Juhul kui osutub möödapääsmatuks, et Klient peab kauba enda kulul tagasi saatma, hüvitatakse Kliendile tagastatava kauba maksumus koos saatmiskuluga hiljemalt 14 päeva jooksul alates toote tagastamise avalduse kättesaamisest.
- Kui selgub, et klient ei ole saanud tellitud toodet, kaup ei vasta e-poes olevale kirjeldusele või tootel ilmneb viga, siis ei pea klient tegema taganemisavaldust 14 päeva jooksul, vaid võib kasutada seadusest tulenevat pretensiooni esitamise õigust.
- 14-päevane taganemisõigus ei kehti kaubale, kui:
- toode on tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel kasutamiseks kõlbmatu või see on olnud kasutusel või avatud (kosmeetika-, juuksehooldustooted jms);
- toode on segatud või ühendatud mingi teise toote või kaubaga, nii et neid ei saa enam teineteisest eraldada;
- rikke on põhjustanud seadme vale kasutamine (juhendi järgimata jätmine);
- seadet on kasutatud sobimatu voolupingega;
- tootel on mehaanilised vigastused või see on purunenud (nt kukkumise tõttu);
- tegemist on seadme normaalse kulumise ning vigade korral, mis ei halvenda seadme väärtust ega kasutust;
- seadet on parandanud maaletooja poolt mittevolitatud hooldaja.
7. Vääramatu jõud
- Forme.ee ei vastuta Tarbijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Forme.ee ei saanud mõjutada või ette näha.
8. Isikuandmete kaitse ja töötlemine
- Forme.ee veebikaubamaja lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele.
- Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse.
9. Pretensioonide esitamise kord
- Forme.ee vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest Kliendile.
- Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada pretensioon meiliaadressile info@forme.ee.
- Pretensioonis tuleb ära märkida: Kliendi nimi ja kontaktandmed; Kaebuse esitamise kuupäev; Kauba puudus; Forme.ee'le esitatav nõue; Viidata tuleb tehingu sooritamist või garantiid tõendavale dokumendile või lisada selle koopia kaebusele.
- Forme.ee vastab pretensioonile kirjalikult 15 päeva jooksul pärast Kliendipoolse pretensiooni kättesaamist. Kui Forme.ee ei ole võimalik 15 päeva jooksul Kliendi pretensioonile vastata, teatatakse sellest kirjalikult koos põhjenduse ja tähtajaga, mis ajaks vastus saadetakse.
- Forme.ee ei vastuta Kliendi süül toote puuduste tekkimise eest, puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutamise tulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.
- Juhul kui toode ei vasta lepingutingimustele, tal esineb puudusi või rikkeid, on Kliendil õigus nõuda toote parandamist või asendamist. Juhul, kui toote parandamine või asendamine ei ole võimalik, ebaõnnestub või põhjustab Kliendile põhjendamatuid ebamugavusi, on Kliendil õigus lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.
- Kohtuvälise lahendi leidja internetipõhiste tarbijavaidluste lahendamisel vastavalt Euroopa parlamendi ja nõukogu (EL) määrusele 524/2013: vajuta siia.